Blog Layout

ביובית בבאר יעקב

ביובית בבאר יעקב

אז מה זו בעצם ביובית? עבור מי שאינו בקיא בעולם האינסטלציה, המונח יכול להיות בלתי מוכר לחלוטין.


בדרך כלל, ההתוודעות אל הכלי המרשים והשימושי הזה מתבצעת רק כאשר נעזרים בשירותי ביובית בבאר יעקב או בכל מקום אחר.


לכן, בעלי דירות ואנשי אחזקה עושים היכרות עם הביובית רק כאשר יש בה צורך עבור פתיחת סתימות וטיפול בבעיות אינסטלציה מורכבות.


אז עבור כל מי שאינו מכיר את הביובית – מדובר במשאית שמורכב עליה ציוד מתקדם לפתיחת סתימות, לטיפול בבעיות צנרת ולשאיבת הצפות של מי ביוב.


ביובית היא כלי יעיל מאוד, שבעזרת הציוד רב העוצמה שהיא נושאת עליה, ניתן לפתוח סתימות קשות ולשאוב בהצלחה גם כמות גדולה של מי ביוב.


שירותי ביובית בבאר יעקב ובסביבה משמשים גם לשטיפת קווי ביוב, שאיבת בורות ספיגה, ולטיפול בבעיות צנרת במרתפים, מקלטים וחניונים.


הביובית יכולה לשמש לפתיחת סתימות מכל סוג, גם במקומות שקשה יחסית להגיע אליהם וגם במקרים של סתימות קשות ועקשניות במיוחד.


היכולות האלו הופכות את הביובית לכלי שימושי ויעיל מאוד, שכדאי להכיר, ושמומלץ להזמין בכל פעם שאינסטלטור עם כלים סטנדרטיים אינו יכול לטפל לבד בבעיית הביוב והצנרת שלכם.


מדוע כדאי לבחור בשירותי ביובית בבאר יעקב?


שירותי ביובית בבאר יעקב הם שירותים מומלצים לביצוע של כל עבודת אינסטלציה מורכבת הדורשת פתיחת סתימה וגם שאיבת מי ביוב.


כל ביובית מצוידת במשאבה רבת עוצמה וכן בצינור המזרים מים בלחץ גבוה מאוד, ומאפשר פתיחה של סתימות בכל קנה מידה.


בנוסף לכך, כל ביובית בבאר יעקב ובסביבה כוללת גם ציוד משלים, שמסייע למפעילים שלה לבצע עבודות צנרת. 


הציוד המשלים הזה כולל מצלמות חכמות שונות, המאפשרות לצלם את קווי הצנרת מבפנים ולאבחן את סוג הבעיה בצנרת, כלים לחיתוך שורשים שיכולים לצמוח אל תוך מערכת הביוב ולסתום אותה וכן כלים נוספים. 


כאשר בוחרים לפנות לחברה מקצועית המפעילה ביובית בבאר יעקב, ניתן לסמוך על כך שהתקלה בצנרת תאובחן בצורה הטובה ביותר, ואתם תקבלו טיפול שגם יפתח את הצנרת וגם ישאב כל סוג של הצפה שקרתה במקום. 


מערכת הביוב היא מערכת המוטמנת מתחת לאדמה. היתרונות בכך הם שהלכלוך והריח אינם מהווים מפגע בריאותי ולרוב כמעט ואינם מורגשים. החיסרון הוא הקושי להגיע אליה במקרה של תקלות הדורשות טיפול ותיקון. מהצורך הזה "נולדה" הביובית שהיא אחד האמצעים המרכזיים לטיפול במערכת הביוב. על ביובית בבאר יעקב אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 


מה זה בעצם ביובית בבאר יעקב

כאמור, מערכת הביוב מוטמנת מתחת לאדמה וקשה להגיע אליה ולטפל בה ללא אמצעים מיוחדים. רכב ביובית בבאר יעקב מכיל פתרונות לטיפול בבעיות שונות במערכת הביוב וניתן למצוא עליה מגוון רחב של כלי עבודה, לכל תרחיש.

 כלי אינסטלציה, אתי חפירה, מיכל לאגירת נוזלים, מיכל מים, מחפרון, מצלמת ביוב, רובוטים לזיהוי תקלות בביוב, חומרים כימיים הממיסים פסולת כבדה, צינור יניקה רב עוצמה של עד 680 בדקה, משאבת לחץ מים עם יכולת שאיבה של עד 45,000 ליטר בדקה. כל אלו מאפשרים לספק מענה מלא לכל תקלה בביוב שעלולה לקרות, באופן יעיל, מהיר וחסכוני. 

אינסטלטור או ביובית בבאר יעקב?

מערכת ביוב מסתעפת להרבה צינורות היוצאים מהברז שבכיור ועד למתקני טיהור שונים. בדרך לשם "סוחבת" המערכת פסולת מכל האזור הנאספת על-ידי זרם המים. אינסטלאטור יכול לסייע ולתקן את התקלה רק כאשר היא קרובה לפני השטח, זאת אומרת, לאסלה ולכיור.

במידה והתקלה רחבה יותר, כוללת את כל הבניין או רחוקה מהאזורים הגלויים אליהם יש גישה, רק רכב ביובית בבאר יעקב יכול לטפל בה, גם בשל היכולת להגיע לצינורות מרוחקים וגם בשל הצורך להשתמש במשאבה מסיבית כדי לנקות את הצנרת מהפסולת שהצטברה וסתמה אותה. 


תחזוקה שוטפת באמצעות ביובית בבאר יעקב

צנרת הביוב מזרימה את מי הביוב למתקני הטיהור השונים באמצעות כוח המשיכה. לא צריך מעורבות מכאנית או ידנית לשם כך. לכן אנו נחשפים אליה רק כאשר יש תקלה.

אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בתקלות היא באמצעות מניעתן. ביובית בבאר יעקב מבצעת תחזוקה שוטפת הכוללת שטיפה בלחץ גבוה של מערכת הביוב, במידת הצורך, טיפול בעזרת חומרים כימיים להמסת פסולת קשה, איתור והסרה של שורשי עצים אשר חודרים למערכת וסותמים אותה.


שירותי אינסטלציה מקצועיים של חברת "שניר וליאן"


חברת "שניר וליאן אחזקות ושירותי ביוב" היא חברה מקצועית מובילה בתחום האינסטלציה כבר מאז שנת 2006.


החברה מחזיקה ברשותה מספר ביוביות, המתאימות לכל סוג של מבנה ומקום, ומציעה לקהל לקוחותיה לא רק שירותים של פתיחת סתימות ושאיבת מי ביוב, אלא גם שירותים מקצועיים ואמינים בכל מה שקשור בתחום האינסטלציה והצנרת. 


השאר פרטים ונחזור אליך

ביובית או אינסטלטור
07 Oct, 2022
ביובית או אינסטלטור? שירותי ביובית 24/7 שניר וליאן - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביוביות
מתי להזמין ביובית
16 Nov, 2021
מתי להזמין ביובית? - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביוביות
שירותי ביוב ברמת גן
16 Nov, 2021
שירותי ביוב ברמת גן - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
שירותי ביוב בפתח תקוה
16 Nov, 2021
שירותי ביוב בפתח תקוה - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
כמה עולה להזמין ביובית
16 Nov, 2021
כמה עולה להזמין ביובית? שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
שאיבות ביוב
16 Nov, 2021
שאיבות ביוב - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
פתיחת סתימות ביוב
16 Nov, 2021
פתיחת סתימות ביוב - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
ביוביות מחיר
16 Nov, 2021
ביוביות מחיר - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
ביובית ברמלה לוד
16 Nov, 2021
ביובית ברמלה לוד - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
ביובית במודיעין מחיר
16 Nov, 2021
ביובית במודיעין מחיר - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
פוסטים נוספים
Share by: