Blog Layout

שירותי ביוב בתל אביב

שירותי ביוב בתל אביב

אימתי נדרש להזמין שירותי ביוב בתל אביב?

  • כאשר מתרחשת סתימה בביוב – במידה וקיימת בבית שלכם סתימה בתוך מערכת הביוב מומלץ כי תזמינו שירותי ביוב בתל אביב כמה שיותר מהר. בעל המקצוע משתמש בכלים מקצועיים שמצויים באמתחתו, כדי לאתר את מקור הבעיה ואיפה בצנרת בדיוק מצויה הסתימה בביוב . אחרי זה, הוא מפעיל את הביובית, עבור הזרם העוצמתי של מים, שפותח את כל הסתימות שעוברות בדרכו.
  • כאשר הנכם חווים הצפה של מים במרתף, או בכל מקום שונה, שהנכם אין מצליחים להתמודד עם ההצפה במו ידכם. איש המקצוע של שירותי ביוב יביא עמו מכשיר גדול במיוחד ועוצמתי, אשר מכונה ביובית, בעל כוח שאיבה עוצמתי בפרט, באופן הזה שבמהרה כל המקום ישוב להיות יבש.
  • כאשר חלה הצפה בביוב – אין מדובר במצב סימפטי במיוחד, בשל כך כי הריחות מתפשטים לכל מקום, ואף השכנים שלכם יסבלו מתופעה זאת. בעל מקצוע מתחום הביוב, יגיע במהרה, יפעיל את הביובית, וישאב את כל הביוב לאתר פסולת אשר מותר בהתאם לחוק.

שירותי ביוב בתל אביב נדרשים כאשר יש הצטברות של מגבונים בצנרת

הימצאות של מגבונים בתוך צנרת הביוב מהווה דבר מאוד נפוץ וההוצאה הכספית עבור שירותי ביוב בתל אביב אשר מבצעים שאיבת ביוב בתל אביב או פתיחת סתימה בביוב הינה רבה ביותר.


תאגידי המים מתבקשים להקפיץ לפעמים כמות רבה של משאיות ביובית, על מנת לפתור בעיות בביוב שנסבות בשל סתימות בצנרת, מגבונים שנזרקו לצנרת ביוב מסבים להצפות מי הביוב ברחוב וצריך לשאוב את הביוב לאלתר.


ניתן להבחין בהמון בני אדם אשר זורקים מגבונים לאסלה. מכאן הדרך לסתימות ביוב מהירה ביותר, בשל כך כי מוצרים אלו אינם מתפרקים.


המגבונים מגיעים למכוני טיהור שפכים ומסבים להמון תקלות בתחנות השאיבה. עסקינן אודות בעיה בקנה מידה ארצי, שחלה בכל מיני אזורים.

הדרך לטיפול בסתימות על ידי הזמנת שירותים של חברת ביוב בתל אביב

מטפלים בסימה בביוב על ידי שירותים של חברת ביוב בתל אביב אשר מבצעת שאיבת ביוב ושטיפת ביוב, בהתאם לעומק הסתימות, מיקומן וחומרתן.


לפני הטיפול הנדרש, צריך לאתר את מיקום הסתימות, בלי הסבת נזק וכניסה לעומק של התשתית, ואת הדבר אפשר לבצע על ידי צילום חיצוני או הכנה של רובוט בעל שליטה חיצונית אל הצנרת, אשר יצלם את המתרחש בתוך הצנרת ויספק תמונת מצב דיגיטלית ומדויקת.


יש סתימות אשר אפשר לפתוח על ידי העברה של מים בלחץ גבוה בצנרת, ברם משמעותי להתאים את לחץ המים לצנרת עצמה, בשל כך כי צנרת ישנה ורעועה יכולה להינזק מן לחץ המים בעוצמה רבה ולפתוח בקעים וסדקים.

כשיש בעיה בביוב ולא יודעים מה מקורה, שירותי ביוב הם הפתרון. ריח רע בסביבת המגורים, הצפות ביוב חוזרות ונשנות, פותחים, סוגרים ולא מבינים מה הבעיה. במצב כזה כדאי לקרוא לצוות שרותי ביוב בתל אביב. מתי להזמין שירותי ביוב, מה הם כוללים, איך מאתרים את מיקום הנזילות, על הכל אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.  

שירותי ביוב בתל אביב

בעיות בביוב נחשפות לרוב כשמתחילים להריח ריח רע. לפעמים תתווסף לזה גם הצפה. לעיתים הפתרון הוא פשוט ואפשר להיעזר בחומרים ייעודיים לפתיחת סתימות או להשתמש בקפיץ מיוחד. אך כשהשיטה הביתית לא עובדת, צריך לעבור למשהו מקצועי יותר. 

תפקיד הביוב הוא לנקז את השפכים ולהובילם אל מכוני טיהור שפכים. בעיות בביוב נגרמות ממספר סיבות והשלב של איתור הבעיה הוא משמעותי ביותר. לכל בעיה יש סיבה הדורשת פתרון שונה. כאשר מזמינים שירותי ביוב בתל אביב הצוות המקצועי מאתר את הבעיה ועל פיה קובע את הדרכים לטיפול. 

אחת הבעיות הנפוצות הן סתימה בצנרת בשל לכלוך וחומרים שאינם מתכלים. בעיה נוספת מוכרת היא חדירת שורשים לצנרת הביוב. אז איך מזהים את מקור הבעיה? דבר אחד ברור, לא צריך לשבור קירות או להרים מרצפות. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה לנו את המצלמה הטרמית או מצלמה זעירה המאפשרות לאתר ולזהות את הבעיות בביוב מבלי להרוס כלום.

מה כוללים שירותי ביוב בתל אביב

שירותי ביוב בתל אביב כוללים תכנון של קווי הביוב, התקנתם, ניקוי תעלות הביוב, החלפת קווי הביוב, צילום שלהם, שטיפתם ועוד. צילום קווי ביוב מתבצע על יד החדרת צינור שבקצהו יש מצלמה זעירה לעומק הצינור. כך ניתן לאתר את מקור הבעיה ואת מיקומו המדויק בצנרת הביוב. כך ניתן לאתר את הבעיה מבלי לשבור קירות או רצפות. 

שטיפת קווי ביוב נעשית כשיש סתימות שחוזרות שוב ושוב. בעיות בחיבורים ותנודות אדמה הן בעיות מטרידות שמופיעות חדשות לבקרים בקווי הביוב ושטיפה נעשית כטיפול מונע מדי כמה שנים. השטיפה נעשית בלחץ מים גבוה ומסלקת לכלוך עקשן שלא יורד בזרימה הרגילה של המים, שומנים וכל גורם אחר היוצר סתימות.

שאיבת בורות. מתבצעת מול בורות ספיגה בשל שחיקה או חוסר יכולת ספיגה. את השאיבה מבצעים באמצעות ביובית. 

איתור נזילות. נזילות עלולות להתרחש בכל מיני מקומות, למשל בצנרת המים, בדוד החימום, בצנרת הביוב ועוד. דרכי האיתור מגוונות וכוללות בדיקת לחץ, מצלמה טרמית ועוד. 

השאר פרטים ונחזור אליך

ביובית או אינסטלטור
07 Oct, 2022
ביובית או אינסטלטור? שירותי ביובית 24/7 שניר וליאן - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביוביות
מתי להזמין ביובית
16 Nov, 2021
מתי להזמין ביובית? - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביוביות
שירותי ביוב ברמת גן
16 Nov, 2021
שירותי ביוב ברמת גן - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
שירותי ביוב בפתח תקוה
16 Nov, 2021
שירותי ביוב בפתח תקוה - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
כמה עולה להזמין ביובית
16 Nov, 2021
כמה עולה להזמין ביובית? שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
שאיבות ביוב
16 Nov, 2021
שאיבות ביוב - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
פתיחת סתימות ביוב
16 Nov, 2021
פתיחת סתימות ביוב - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
ביוביות מחיר
16 Nov, 2021
ביוביות מחיר - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
ביובית ברמלה לוד
16 Nov, 2021
ביובית ברמלה לוד - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
ביובית במודיעין מחיר
16 Nov, 2021
ביובית במודיעין מחיר - שירותי ביוביות במרכז והסביבה עם שירות איכותי ומהיר עם מחיר ללא תחרות פתיחת סתימות ביוב, צרו קשר עכשיו לתיאום שירות ביובית
פוסטים נוספים
Share by: